9 Ocak 2016 Cumartesi

İşte Benim Stilim Kim Elendi 8 Ocak 2016

İŞTE BENİM STİLİM ÜNLÜLER KİM ELENDİ 8 OCAK

Tv8 kanalından yayınlanan  2016 İşte Benim Stilim(Ünlüler) yarışmasında yeni sezonda ilk eleme haftasında yarışmadan elenen ilk yarışmacı 8 Ocak 2016 Cumartesi akşamı belli oldu. İşte 2016 İşte Benim Stilim elenen yarışmacı, işte elene işte benim stilim elenen ünlü...

İşte Benim Stilim 2016 yılında 5.sezonu ile ünlü yarışmacılarla ekrana gelmeye başlamıştı. Yarışmasın ilk eleme haftasında eleme potasına kalan üç yarışmacıdan birisi elenecek. 8 ocak işte benim stilim ünlüler eleme gecesinde elenen yarışmacı...

Yarışmanın ilk haftasında eleme potasına kalan yarışmacılar, Esra, Neslihan ve Yeşim olmuştu. Bu üç yarışmacıdan yarışmacı oyları ile 8 ocak eleme gecesinde elemeden kurtulan ünlü isim Neslihan oldu. Yani Esra Sönmezler ve Yeşim Erçetin elemeye kalan isimler oldu. Esra mı elendi Yeşim mi elendi 8 ocak...

ELENEN İSİM ESRA SÖNMEZLER OLDU...
İŞTE BENİM STİLİM ÜNLÜLERDE ESRA SÖNMEZLER ELENDİ...

ESRA MI ELENDİ YEŞİM Mİ ELENDİ?
 
8 ocak elem gecesinde elemeye kalan Esra Sönmezler ve Yeşim Erçetin arasında jüri oyları sonrasında yarışmadan elenen ünlü yarışmacı Esra Sönmezler oldu. Yarışmada 15 yarışmacı kalmış oldu...http://haberler4.blogspot.com

2016 İşte Benim Stilim (ünlüler) yarışması 8 Ocak eleme gecesinde konsept 80 ler dans oldu. Yarışmacılar bu konseptle ilgili kıyafetleri ile jüri karşısına geldi. 8 ocak eleme gecesinde konuk sanatçılar ise Serdar Ortaç ve Hande Yener oldu ve yeni şarkıları ile izleyenleri coşturdular...

2016 İŞTE BENİM STİLİM YARIŞMACILARI
2016 İşte Benim Stilim Jüri Üyeleri: İvana Sert, Hakan Akkaya, Neslihan Yargıcı, Uğurkan Erez
2016 İşte Benim Stilim Sunucusu: Öykü Serter

iste benim stilim kim elendi 8 ocak, 2016 iste benim stilim kim elendi, iste benim stilim ünlüler kim elendi, işte benim stilim 8 ocak eleme gecesi, işte benim stilim 2016 kim elendi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder