22 Ocak 2016 Cuma

İşte Benim Stilim Kim Elendi 22 Ocak 2016

İŞTE BENİM STİLİM ÜNLÜLER KİM ELENDİ 22 OCAK

En çok izlenen moda yarışması İşte Benim Stilim yeni sezonda 2016 İşte Benim Stilim (Ünlüler) yarışmasının üçüncü haftasında üçüncü elenen yarışmacı(lar) belli oldu. Her hafta bir yarışmacı(ünlünün) elendiği moda yarışmasında bu hafta iki ünlü isim yarışmadan elendi. 22 Ocak 2016 Cuma akşamı yayınlanan eleme gecesinde elenen yarışmacılar ilk kez sayfamızda... İşte 22 ocak elenen yarışmacılar...

İşte elenen yarışmacılar...

İvana Sert, Hakan Akkaya, Neslihan Yargıcı ve Uğurkan Erez'in jüriliğini yaptığı 2016 işte benim stilim yarışmasında bu hafta 2 ünlü isim yarışmadan ayrıldı. İşte 22 Ocak işte benim stilim yarışmasına veda eden yarışmacı ve eleme gecesinde 10 bin tl kazanan yarışmacı...

İşte Benim Stilim 2016 eleme gecesi 22 ocak cuma akşamı ekrana gelecek. Geçen hafta yarışmadan ilk elenen isim Neslihan Önder olmuştu. Bu hafta yani 22 ocak eleme gecesinde ise iki isim elendi. Eleme potasına kalan yarışmacılar Yeşim Erçetin, Hatice Çarpar, Sevil Uyar ve Yasemin Öztürk oldu. Bu yarışmacılardan eleme gecesinden yarışmacı oyları ile elemeden kurtulan yarışmacı Hatice oldu. Elemeye kalan Yeşim, Sevil ve Yasemin arasından jüri oyları ile elenen isimler YEŞİM ERÇETİN Ve YASEMİN ÖZTÜRK oldu.
ELENEN İSİMLER YEŞİM VE YASEMİN OLDU...
İŞTE BENİM STİLİM ÜNLÜLERDE YEŞİM VE YASEMİN ELENDİ...
 

Yarışmanın eleme öncesi son bölümünde elemeye kalan isimler Yeşim Erçetin, Yasemin Öztürk, Hatice Çarpar ve Sevil Uyar oldu. Eleme potasındaki bu isimlerden Hatice yarışmacı oyları ile elemeden kurtuldu. 22 Ocak eleme gecesinde elemeye kalan isimler, YEŞİM ERÇETİN, YASEMİN ÖZTÜRK VE SEVİL UYAR oldu. 22 Ocak YEŞİM ERÇETİN VE YASEMİN ÖZTÜRK elendi... Böylece yarışmada 12 yarışmacı kalmış oldu...http://haberler4.blogspot.com

2016 İşte Benim Stilim (ünlüler) yarışması 22 Ocak eleme gecesinde konsept İKONLAR oldu. Yarışmacılar bu konseptle ilgili kıyafetleri ile jüri karşısına geldi. 22 Ocak eleme gecesinde konuk sanatçılar ise Saba Tümer oldu.

22 Ocak İşte Benim Stilim Eleme Gecesinde ikonlar konsepti ile yarışmada birinci olan isim ise GİZEM ÖZDİLLİ oldu. Gizem Özdilli 22 Ocak eleme gecesinde Bülent Ersoy taklidi ile sahneye çıktı. Bu taklidi büyüğk alkış alan Gizem Özdilli 10 Bin TL'nin de sahibi oldu...

YEŞİM ERÇETİN ELENDİ...
İŞTE BENİM STİLİM YEŞİM ERÇETİN KİMDİR?
Yeşim Erçetin, 1979 yılında doğmuştur. Güzel yarışmacı mankenliğe 1996 yılında Neşe Erbek mankenlik ajansında başlamıştır. Mankenliğin yanı sıra sunuculuk yapmaya başlayan güzel yarışmacı Sporazzi, Top Secret, Yeşim, 1’den 3’e adlı programları sunmuştur.  Sunuculuğun ardından dizi oyunculuğun da başlayan Yeşim Erçetin, Zeynep, Sensiz Olmuyor, Serseri gibi dizilerde rol almıştır.
Yeşim Erçetin şarkıcı Ozan Orhon ile evlenmiş ve Yağmur adında bir kızı olmuştur. Daha sonra çift ayrışmış ve Yeşim Erçetin bir evlilik daha yapmıştır.

YASEMİN ÖZTÜRK ELENDİ
İŞTE BENİM STİLİM YASEMİN ÖZTÜRK KİMDİR?
Yasemin Öztürk 25 Şubat 1974 yılında Ankara'da doğdu. Yasemin Öztürk Tiyatro bölümü mezunudur. Eğitimini bitirdikten sonra bir çok tleevizyon programında sunuculuk yapmıştır. Ayrıca dizilerde de rol alan güzel yarışmacı 1999 yılından itibaren çeşitli dizilerinde rol aldı.
Yasemin Öztürk Dizi ve Filmleri:
1999 TRT Bizden Söylemesi
1999 STAR TV Bizim Sokak
2000 Şahin (TV Filmi)
2000 STAR TV Üvey Baba
2001 TRT 1 Koçum Benim dizisi
2001 Aşk Skandalı (TV Filmi)
2004 Hababam Sınıfı Askerde Sinema Filmi
2004 Gece 11:45 Sinema Filmi
2004 ATV Çalınan Ceset (TV Filmi)
2004 ATV Canım Benim dizisi
2004 SHOW TV Kurtlar Vadisi dizisi
2005 ATV Aşka Sürgün dizisi
2006 Ezo Gelin dizisi
2007 Havva Durumu filmi
2007 Yemin dizisi
2008 Aşk Tutulması sinema filmi
2011 STAR TV Behzat Ç. Bir Ankara Polisiyesi dizisi
2012 SAMANYOLU Nizama Adanmış Ruhlar dizisi
2014 ATV Kurtlar Vadisi Pusu dizisi
2015 Milat dizisi

2016 İŞTE BENİM STİLİM YARIŞMACILARI
2016 İşte Benim Stilim Jüri Üyeleri: İvana Sert, Hakan Akkaya, Neslihan Yargıcı, Uğurkan Erez
2016 İşte Benim Stilim Sunucusu: Öykü Serter

iste benim stilim kim elendi 22 ocak, 2016 iste benim stilim kim elendi, iste benim stilim ünlüler kim elendi, işte benim stilim 22 ocak eleme gecesi, işte benim stilim 2016 kim elendi, yasemin öztürk elendi, yeşim erçetin kimdir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder