15 Ocak 2016 Cuma

İşte Benim Stilim Kim Elendi 15 Ocak 2016

İŞTE BENİM STİLİM ÜNLÜLER KİM ELENDİ 15 OCAK

Tv8 kanalından yayınlanan  2016 İşte Benim Stilim(Ünlüler) yarışmasının ikinci haftasında ikinci eleme gecesinde yarışmadan elenen ikinci yarışmacı belli oldu. İvana Sert, Hakan Akkaya, Neslihan Yargıcı ve Uğurkan Erez'in jüriliğini yaptığı 2016 işte benim stilim yarışmasında elenen ünlü belli oldu. İşte 15 Ocak işte benim stilim yarışmasına veda eden yarışmacı ve eleme gecesinde 10 bin tl kazanan yarışmacı...

İşte Benim Stilim 2016 eleme gecesi 15 ocak cuma akşamı ekrana geldi. Geçen hafta yarışmadan ilk elenen isim Esra Sönmezler olmuştu. Bu hafta elenen ünlü isim kim oldu. İşte 15 ocak işte benim stilim elenen yarışmacı...
Yarışmanın eleme öncesi son bölümünde elemeye kalan isimler Neslihan Önder, Yeşim Erçetin ve İnci Pars oldu. Eleme potasındaki bu isimlerden İnci Pars yarışmacı oyları ile elemeden kurtuldu. 15 Ocak eleme gecesinde elemeye kalan isimler, NESLİHAN ÖNDER ve YEŞİM ERÇETİN oldu. 15 Ocak NESLİHAN ÖNDER mi yoksa YEŞİM ERÇETİN mi elendi...

ELENEN İSİM NESLİHAN ÖNDER OLDU...
İŞTE BENİM STİLİM ÜNLÜLERDE NESLİHAN ÖNDER ELENDİ...

YEŞİM ERÇETİN Mİ NESLİHAN MI ELENDİ?
 
15 ocak eleme gecesinde elemeye kalan Neslihan Önder ve Yeşim Erçetin arasında jüri oyları sonrasında yarışmadan elenen ünlü yarışmacı Neslihan Önder oldu. Yarışmada 14 yarışmacı kalmış oldu...http://haberler4.blogspot.com

2016 İşte Benim Stilim (ünlüler) yarışması 15 Ocak eleme gecesinde Yeşilçam oldu. Yarışmacılar bu konseptle ilgili kıyafetleri ile jüri karşısına geldi. 15 ocak eleme gecesinde konuk sanatçılar ise Perihan Savaş ve Serdar Gökhan oldu.

NESLİHAN ÖNDER ELENDİ.
İŞTE BENİM STİLİM NESLİHAN ÖNDER KİMDİR?
Neslihan Önder 03 Ocak 1987 yılında İstanbul'da doğmuştur. 29 yaşındaki güzelimiz 2006 yılında Best model of Turkey yarışmasına katıldı ve birinci oldu. Güzelliğini tescilleyen Neslihan Önder aynı sene Best Model of the World yarışmasına da katılmış ikinci olmuştur. Çin’de yaşayan güzel manken Türkiye'ye dönmüş ve evlenmiş ancak bu evlilik 4 yıl sonra sona ermiştir. Evliliği nedeni ile mesleğine ara veren güzel 2011 yılında “Fashion Week” ile mesleğine geri döndü. 2008'de Adanasporlu eski futbolcu Erkan Ergun ile ikinci evliliğini yapmış ve 2009 yılında anne oldu. 2013 yılında "Ben Buradan Atlarım" isimli televizyon programına katılan Neslihan Önder mankenlik kariyerine devam etmektedir.Şimdilerde Tv8 kanalında yayınlanan İşte Benim Stilim 2016 yarışmasında mücadele etmektedir.

2016 İŞTE BENİM STİLİM YARIŞMACILARI
2016 İşte Benim Stilim Jüri Üyeleri: İvana Sert, Hakan Akkaya, Neslihan Yargıcı, Uğurkan Erez
2016 İşte Benim Stilim Sunucusu: Öykü Serter

iste benim stilim kim elendi 15 ocak, 2016 iste benim stilim kim elendi, iste benim stilim ünlüler kim elendi, işte benim stilim 15 ocak eleme gecesi, işte benim stilim 2016 kim elendi, neslihan önder elendi, neslihan önder kimdir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder