10 Aralık 2015 Perşembe

İşte Benim Stilim All Star 88.Bölüm Kıyafetleri, Puanları(10 Aralık 2015)

İŞTE BENİM STİLİM SON BÖLÜM 88.BÖLÜM(10 ARALIK 2015)

Tv8 kanalında hafa içi her gün yayınlanan moda yarışması İşte Benim Stilim All Star'ın yeni bölümü 10 aralık perşembe günü ekrana geldi. 88.bölümünde yine yarışmacılar kıyafetleri ile eleme potasına kalmamak için mücadele verdiler. İşte Benim Stilim All Star finaline 3 hafta kala yarışmada 9 kişi kaldı. Bu hafta 2 kişi daha elenecek... Eleme potasında Nihal Candan iki kez kalarak elemeye kalan ilk isim oldu. Ayşegül Doğan'da ilk gün eleme potasına kamıştı. Bakalım bugün yani 10 aralık perşembe günü işte benim stilim all starda kim eleme potasına kalacak, kimler kıyafetleri ile konuşulacak, kimler tartışacak...İşte 10 aralık işte benim stilim kıyafetler ve puanlar...

İşte 10 Aralık işte benim stilimde eleme potasına kalan yarışmacı...
85.Bölüm Eleme Potasına Kalan Yarışmacı "Ayşegül Doğan"
86.Bölüm Eleme Potasına Kalan Yarışmacı "Nihal Candan"
87.Bölüm Eleme Potasına Kalan Yarışmacı "Nihal Candan" elemeye kaldı...
88.Bölüm Eleme Potasına Kalan Yarışmacı "Gülay Hançer"

Bugün Gülay, Nihal ve Ayşenur en kötü giyinenler olarak jüri karşısına çıktı, jüri kararı ile Gülay Hançer eleme potasına kalan isim oldu....

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR 88.BÖLÜM KIYAFETLER, PUANLAR
Yarışmacılar sahneye çıktıkça kıyafetler ve aldıkları puanlar güncellenecektir... Takipte kalın...
İşte Benim Stilim All Star Gülşah Yılmaz
Nur Yerlitaş: 7 Puan
İvana Sert: 7 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Toplam Puan: 20 Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:  -
İşte Benim Stilim All Star Sima Şerafetinova
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Toplam Puan: 18 Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:  -
İşte Benim Stilim All Star Gülay Hançer
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Toplam Puan: 18 Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:  -
İşte Benim Stilim All Star Nihal Candan
Nur Yerlitaş: Puan
İvana Sert: Puan
Kemal Doğulu: Puan
Toplam Puan: Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:  -
İşte Benim Stilim All Star Ayşegül Doğan
Nur Yerlitaş: Puan
İvana Sert: Puan
Kemal Doğulu: Puan
Toplam Puan: Puan
Kombin:http://haberler4.blogspot.com
Kıyafeti Nereden Aldı:  -
İşte Benim Stilim All Star Ayşenur Balcı
Nur Yerlitaş:  Puan
İvana Sert: Puan
Kemal Doğulu: Puan
Toplam Puan: Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:-
İşte Benim Stilim All Star Çiğdem Çelik
Nur Yerlitaş: Puan
İvana Sert: Puan
Kemal Doğulu: Puan
Toplam Puan: Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:  -
İşte Benim Stilim All Star Özden Cerrahoğu
Nur Yerlitaş: Puan
İvana Sert: Puan
Kemal Doğulu: Puan
Toplam Puan: Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:  -
İşte Benim Stilim All Star Ezgi Ünal
Nur Yerlitaş: Puan
İvana Sert: Puan
Kemal Doğulu: Puan
Toplam Puan: Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:  -

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YARIŞMACILARI
iste benim stilim all star 10 aralık perşembe, iste benim stilim all star 88.bölüm kıyafetleri, iste benim stilim all star kıyafetleri, işte benim stilim kim ne giydi, 88.bölüm giydiği kıyafetler, nereden aldı,10 aralık işte benim stilim kıyafetleri,10 ARALIK ibs günün en kötüsü kim oldu, en kötü giyinen kim oldu, ibs all star kıyafetler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder